Torsdag

vi fick sovmorgon. vilket var väldigt skönt !
sen hade vi engelska, vi va typ 6 pers för att jag är i en blandgrupp och 8b var ute på hajken nu.
alla var helt döda och blev flumm. vi körde nå spel. man skulle berskriva grejer så skulle resten gissa va det va typ. haha
sen hade vi matte gick ganska bra.
 juste hann tappa bort både mina nycklar och mobil innan de. fick värsta panik sen gick vi till expeditionen(?) och då hade nån lämnat in dom, pjuuh!!
sen hade vi lunch. efter det hade vi idrott då skulle vi ba sätta upp tält och sen fick vi gå typ.
Sn hade vi sjukt lång rast, hade no life , sen hade vi Biiologi då var vi också bara 6 pers så vi gjorde nå samarbetsövningar, as chill, sen fick vi sluta 30 min tidigare, underbart!
halv 5 så hade jag trampolintävling. sista innnan tävlingen på lördag . ska bli riktigt kul !

oj haha shit vilken läsning.

M <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0