superdag

hello hello!
hade ställt klockan på 10.15. när jag vaknade kände jag mig utvilad så det var skönt. sen åt jag frukost och kollade på tv. bytte om ch fixade mig i sista minuten, sóm vanligt hihi.

Linne systers
kjol H&M
gammalväska

när vi gick av bussen mötte vi upp Maria, Linneas mamma , gick till Café Storken. det var jätte gosigt. har aldrig vart där förr. är inte riktigt den som lägger 20:- på en chokladboll typ.
hihi men jag beställde en citroncheescake med glass och en cola Linnea gjorde samma sak fast med grädde. haha vi fixar alltid samma saker.

SötLinnea

mumsi!

sen gick vi runt i massa affärer, gick i Cubus för första gången. det var sjukt mkt folk så man såg inte så mkt. men det fanns en hel del fina kläder.

hihi lite highfashion

haha vackert. om ni ser nått. pallade inte fixa stora

sen gick vi lite till och hade det dunderbart. sist hamnade vi på donken

haha tjockisen tog en Mcflurry med smarties

okej jag ännu värre tjockis. min hand såg störd ut

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0