skönaste dagen

hej på er !
den här dagen är verkligen skitskön !
först har jag sovmorgon , musik och sen en jättelång lunchrast. Efter det matte , svenska och engelska , hur skönt som helst !
Iaf , satt med emma sötnos på bussen och vi snacka om vi skulle träna eller inte och jag har fortfarande ingen aning. Jag är inte helthelt frisk men vi kommer vara väldigt nåra på träningen och det är kul + att jag ändå kan försöka en stund , tror inte att den blir så seriös såå.
Nu ska jag alldeles strax byta om och fixa inför träningen. Får se om jag hinner blogga efter , har en hög med läxförhör och prov tills nästa vecka så jag måste börja titta på allt.
xoxo linnea


hihi titta vad jag hitta? Världens sötaste !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0