skön dag !

Hola !
Idag var det en skön dag , fixade mig extra på morgonen för skolfotot och åkte ju till skolan. På morgonen hade vi hemkunskap och där skulle vi göra sylt på olika bär. Jag hade blåbär och jag får hoppas att det blir gott , ska hämta den klara sylten imorn. Efter det hade vi en kvart historia och sedan vardet skolfoto. Jag tror att enbildkortet blev ganska bra men vet inte på klassen , hoppas jag blir okejj iaf , haha. Skönt att få det överstökat. Efter det mat och matte , det är skitjobbigt ämne, fattartyp ingenting och kakan är inte i skolan så matten blir inge rolig då ju. Tur att Siri satt sig bredvid mig. Sedan var det bara kemi kvar och det är rätt så okej , vi ska ha prov om två veckor och det är ju inte direkt kul menmen. Nu ärjag hemma , ska snart kolla på topmodell och sedan blir det lite engelska och ikväll ingen träning , fett skönt !
puss linnea


haha , lägger ut denna fiina bild igen ! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0