shoho

Idag hade vi orgientering i Hammarskog, bläbläblä man måste typ springa, i äcklig,buskig skog. inte alls nice.
Elin och jag var helt okej duktiga, fast vi fråga lärarna ganska ofta men det är de dom är till för.
det ända bra är att vi fick sovmorgon och att man får korv+festis och att jag kom hem runt 1 :)

 Nu ska jag äta en billyPizza sen ska jag fixa lite. ska på nå "vandring" me konfirmationen jag ska vara ute i 4 timmar. vi ska gå från domkyrkan i stan till kyrkan i gamla uppsala. ni som bor i uppland vet hur sjukt långt det är, palla ! nej men det blir nog bra.
nu måste jag skynda mig, hinner nog inte llägga in nått innan tävlingen, får se
kyss m <3


Kommentarer
Postat av: madelene

när ska ni utse finalisterna i veckansbloggg? skulle vara kul att se om den jag röstat på vinner :)

2009-09-18 @ 16:00:55
URL: http://maavander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0