right place

hej hej hallå
det blev chile con carne(?) fari gör sjukt god sån så det var super smarrigt. var lite social sen ringde jag Linneis
kl var då 10 i 8 och idol börja 8 så jag tog biken dit. hon mötte mig för usch vad jag hatar skogen mellan oss.
Kom till ett bord med jordnötsringar,godis och Cola. bättre kan det inte bli va? förutom att hennes mor&far kom in med ost&kex senare.
Har hittade kärlekn till idol igen. så sjuk kul! idag körde han med hatten Boratdräkt, mums elr vad tkr ni, haha .
sen blev det lite pirates of the carabin, ingen aning hur det stavas men ni fattar. me ♥ Jack Sparrow

just nu sitter jag på bärbara och LinneaMuppen spelar på den andra, haha vilket liv, suck. haha men jag gillar de fanh.
men puss på er ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0