plugg och sedan träning

Hello alla underbara läsare !
Vi hade nästen besöksrekord idag så detgår bara uppåt , och vi älskar det !
Idag har dagen gått väldigt fort , det hände väl inte så mycket bara en sak som jag fick reda på idag och det var rätt kul faktiskt men jag kommer aldrig säga det till er , haha lite nyfikna va ?
Iaf, vi hade religionsförhör och det gick inte alls lika bra som jag trodde , men jag klarar det nog. Imorgon måste jag klara biologin verkligen !
Aja nu ska jag äta en macka och sedan sticka iväg på träningen som känns väldigt jobbigt just nu men det blir nog bättre sedan. Får ju se om jag hinner blogga ikväll , måste ju verkligen plugga gärnet.
puss linnea


min fina kaka ! =)


Kommentarer
Postat av: :]

okej så bra :* jag är sjuk :(



Ska du använda uggs i höst/vinter ? :]

2009-09-21 @ 20:23:48
URL: http://fotoblixt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0