"pilgrimsvandring"

yo hot stuffs
konfirmationsgrejen igår va ganska nice, det var sjukt varmt att gå och ganska drygt menn vi grillar korv i röbo, mums + att Mr x , kan vi kalla honom, fortfarande krossar mitt och sofies hjärta.
juste skönaste ;
man skulle leta efter t ex ett löv så skulle man säga typ, "jag tog detta löv för att jag känner mig lätt." (helt stört jag vet )
Skön nr1 ; tog en affich med ett tåg på och sa " jag är som ett tåg, snabb,strak och lång," haha not.
Skön nr2 : tog ett gul/röd randigt band och sa " jag är farlig för allmenheten "

sen gick vi t gamlauppsalakyrkan fick vår " frälsarkrans " ett armband med olika päärlor på som betyder olika grejer typ :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0