no lifee

sha shaa!
hihi åt tacos , blev äckligt mätt, trodde jag skulle spy ett tag där men pjuuh nej.
sen kom linnea efter en lång tids övertalaning, pussyn ville inte cykla själv. men till slut blev det en kompremiss.
ungen hade med sig tandem cykeln så vi tog en liten sväng med den

okej mysko bild men hihi

sen snacka vi mkt, verkligen mkt bl a om killar som vanligt haha men asså det skulle inte sitta fel med drömprinsen nu asså.
 sen bestämmde vi oss för att vi måste skaffa oss ett liv nu, verkligen dax att det händer nått.
vi hamnade på en låda till slut och satt och vila benen haha

hahah när vi sitter där kmr felix, magnus, alex och daniel. otroligt sköna grabbar speciellt felix och magnus, de gick i min förra klass♥, helt galet klockrena !


Alex              Daniel     Felix                                   Magnus

sen drog vi in till moi. tog B&J, 2 skedar och datorn. satte oss i min säng och åt, åååh mumma !! dräggel vad god den var! rekomenderas, hah. det ända är att den är onödigt dyr. 50kr för en halv liter. asså inte cpdyrt men ändå.


men nu vet jag inte vad vi hittar på, får se om vi lägger in nått mer
kyss Linneis & Magdis ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0