myspys med tjejerna

Hoola !
Kom hem för ungefär en halvtimme sen efter att ha vart i stan en stund.
Jag gick till katte för att möta upp dom för de hade haft gympa.
De fixade sig lite och sen gick vi till café linné och fikade. Det var jättemysigt och vi pratade om allt mellan himmel och jord. Vi satt och fikade och pratade i ungefär två timmar så vi hann prata om massor. Iaf , sedan prata jag med kakis och marre om en sak som ni tyvärr inte får veta vad det handlar om , nyfikna va? Haha sedan sprang jag till bussen och åkte hem. Nu ska jag bara ta det lugnt och sådär , har ingenting för mig ikväll heller men det är skönt ändå. Skriver senare , puss linnea


mina tjejjer och august =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0