morsning !

släckte lampan i går  runt 1. hade igår tänkt att lägga mig tidigt men det var en jätte bra flm, Bad boys 2. sköön!
men jag vaknade 11.13 så har ändå sovit 10 timmar så det är lungt.

idag har jag nå special träning,fotboll, i diös. det är med massa andra f-14 lag så jag fattar inte hur det ska gå. med tanke på utrymet menar jag. aja de ska bli nice.

innan det måste jag göra klart engelska läxa. ska skriva dagbok om kanothajken. på engelska!
blääääääää!

men nu ska jag gå ner och äta frukost. riktigt hungrig. jag är verkligen en frukostälskare, hihihi
pussar m ♥


Kommentarer
Postat av: Annsofie

sv:javissst skicka bilder bara :)

2009-09-27 @ 13:15:52
URL: http://aselifee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0