mitt internet är jäääättesegt just nu

Hello hunnies !
Har inte kunnat blogga på hela dagen eftersom jag först hade träning och sedan pluggat lite , har ju prov imorn och det känns faktiskt inte bra , haha. Eller asså jag kan typ allt bara det att våran lärare ställer så konstiga frågor att man inte fattar någonting. Ska läsa nångång ikväll och imorn bitti eftersom jag har sovmorgon !!
Gud så skönt det ska bli , behöver vila och sova ut lite.

& juste ! I helgen ska jag åka med mamma och köpa en jacka ( typ en sportig höstjacka ) och skor. Så jag slipper frysa häcken av mig igen och att få vara lite snygg med nya skor , hihi najjsnajjs !
Aja nu ska jag kolla på lite kläder på internet. Ska kolla på Hell´s kitchen klockan tio men håller på att somna typ så ska nog göra iordning lite te och hålla ögonen öppna.
Som jag har sagt nåra gånger kommer bloggen vara fett tråkig i veckorna , båda har massa träningar och prov just nu så det känns ju inte direkt bra att skippa det pga av bloggen , hade kunnat det men ska vara en duktig flicka ! Haha , ska gå nu , puss linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0