min hjärna är död.

Shasha =)
Nu har jag pluggat i nästan tre timmar och min hjärna börjar bli död !
Kan lilla Linnea det här nudå ? Svar : Jaa , eller inte allting men nästan.
Jag kommer nog klara detta galant , Religonen är ju imorgon så jag ska läsa nåra gånger till ikvällså kommer det nog gå bra. Allting annat kan jag läsa på nån gång idag och imorgon.

Nej nog pratat om läxor , kollar just nu på kändisdjungeln. Det verkar helt sjukt , haha men rätt kul faktiskt.
Snart ska jag göra nånting väldigt tråkigt. Jag ska in med laget för att rensa ogräs på Lidl.. vi får in pengr men vadå , jag orkar inte åka in där och rensa ogräs i typ två timmar ? Ååh jag blir fett irriterad pådet.
Åker in med mjukisar , Gothiatröjan och inget smink , väldigt skönt !
Aja nu ska jag fortsätta kolla och bara chilla vid datan , xoxo linnea


mitt kära innbandylag för nåra år sedan ! :)


Kommentarer
Postat av: :*

hihi , haft en bra helg ? :*

2009-09-20 @ 18:53:46
URL: http://fotoblixt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0