lite skoj får man väl tåla ?

Jaa , jag hoppas att ni faattade att jag skojade i inlägget om att jag hatade Sofia och Kakan ?!
Jag älskar dom och kommer alltid att göra , dom betyder faktiskt väldigt mycket för mig.
Anledningen var att jag förlorade på ett spel som heter Hotell. Det är ungefär som monopol och jag fick slut på pengar så jag åkte ut... det var väldigt jobbigt för mig just då och just nu försöker de vinna det där ceepe spelet.
Iaf , snart kommer spelet va slut och sofia vinner nog , haha hon är värsta pengaguden , ojojoj vad hon engagerar sig i detta spel ! När spelet är slut kommer vi kolla på en film , äta godis och bara mysa , hur najs låter inte det ? Bloggar kanske senare !
puss linnea



i love you !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0