Kulturnatten

Hejj bloggen !
Idag vaknade jag halv tio och åkte in till Gby med mamma. Först köpte vi en innebandyklubba till mig eftersom jag har ett litet träningsläger imorn med laget , äntligen lite ibträning , har inte tränat det på fem månader typ så gissa om jag kommer suga ? haha. Sedan handlade vi också massa mat och sådär.
Ídag är det ju Kulturnatten och jaa , jag läste på en tjej som heter linas blogg och hon skulle faktiskt inte fira kulturnatten utan skulle vara med sin släkt så jag kör också på den, hah jag vill inte prata om det ! Bara att det suger , menmen hade ändå ingen att gå med så det kanske var likabra? Aja nog pratat om det , nu ska jag knarka halstabletter och städa mitt rum...ska försöka lägga ut en bild på mitt rum , före ooch efter.
Jag skriver senare ! puss linnea


Kommentarer
Postat av: Lina

Godmorgon gullunge , vad händer idag ? ;**

2009-09-13 @ 08:39:52
URL: http://fotoblixt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0