konfirmation

Hola !
kom precis hem från ett informationsmöte med konfirmationen. haha gud var jag älskar bälingebarn!
så underbart sköna. riktigt lyckligt lottad som har dom. hah
men tyvärr så hamnade de flesta killarna i en annan grupp.(hade små bondtöntar ist, men det är helt tysta så kmr nog inte märka att de är där iaf) men det är ganska många temakvällar och läger så vi kmr träffas mkt ändå.
 
det är typ en helt creepy kille som ska va ledare, asså han är ganska ung och hade skön klädstil. men sen hatar hans ansikte, ser ut osm om han ska våldta nån typ. menmen får se det kanske är en bra kille.

Mori förhörde mig på Biologin, shit jag kunnde det typ. blev helt chockad. hoppas bara jag kmr ihåg allt när det gäller.
nu sitter jag och kollar på Sverige-Malta, ganska spännande. kan dom ta och göra mål elr !
dricker jordgbbs te. min favorit. fast jag älskar vanlij te. haha apropå ingenting.

myspys

nej nu ska jag titta lite till sen läsa lite mer Biologi
Pusspuss Magdalena


Kommentarer
Postat av: annsofie

sv: de är mycket du inte visste om mig :D

2009-09-09 @ 20:09:00
URL: http://aselifee.blogg.se/
Postat av: annsofie

sv: de är mycket du inte vet visste om mig :D

2009-09-09 @ 20:09:15
URL: http://aselifee.blogg.se/
Postat av: jossan

sv; wey! ;D rätt! ni vinner en länkning i nästa inlägg ;)

2009-09-09 @ 20:31:01
URL: http://sarajossans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0