kemiprovet gick...

SKITBRA !
Jag fick 36 / 38 så jag är jättenöjd !

Idag gick jag bara fyra timmar i skolan vilket var jätteskönt.
Slutade ju tidigt så har vart hemma i 1 ½ timme nu och har faktiskt gjort min matteläxa. Jag hatar matte och gjorde inte alla uppgiter och det behövde man ju inte men får se om jag gjorde fär några eller så för jag fattar ingenting , haha. Ikväll ska jag också läsa 100 sidor i en bok i svenskan och då är jag seriös med 100 sidor , inte kul ?
Nu ska jag kolla klart på mitt favvoprogram och sedan blir det träning som vanligt.

Har faktiskt inte mycket att blogga om just nu utan vi får se om jag hinner skriva senare ikväll.
Ha en bra kväll annars ! pusslinnea


närbild på bilden vi har på designen , inte världens finaste men :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0