jobbig pluggdag -.-

Morsning ! 
Hahah fan va fult det lät men whatever.
idag vaknade jag nio , och jag fattar inte varför jag inte kan sova? Var skittrött igår kväll och somnade runt elva så jag sov ändå rättmycket men ändå. Gick upp nästan direkt och åt frukost , sedan när jag var klarr med det var klockan bara tio , haha typ när man ska vakna egentligen.

Iaf , har nyss gjort klart min svenskauppgift och man skulle göra en tidningsartikel , själv skrev jag lite om Gothia som jag saknar supermycket just nu. Den blev väl helt okej antar jag , men hoppas att hon gillar den !
Nu ska jag sätta på mig lite kläder , har pyjamaströja och mina rosa mjukisar på mig just nu så jag ska sätta på mig typ vanliga mjukisbyxor och nån tröja till det. Sedan ska jag fixa frukt och nåt att dricka och börja plugga. Måste ha lugn och ro med lite att äta och dricka så blir det perfekt , hhaha.
Får se om jag lägger upp nåt senare, puss linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0