jag har äntligen lov !

Hej bloggen !
idag hade jag kemiprov och det gick suveränt , det var verkligen skitlätt men kommer dock inte få alla rätt tror jag men hoppas på bra ! Sedan skulle jag ju lämna in min artikel idag och då hade jag glömt rubrik ?! Gud va dum jag kände mig + att jag hade nåt stavfel som kakis märkte. Tur att jag kan skicka den till henne idag, inte direkt lyckat.... Sedan har det bara rullat på.

Nu har jag också lov i fyra dagar , skönt verkligen !
Det är ju studiedagar torsdag och fredag och sedan helg. Efter lovet är det bara fyra veckor kvar till höstlovet och det är ju inte alls mycket tycker jag. Dock , blir det inte så mycket slappa dethär lovet. Jag har skriftligt förhör i samhäll och det är om politik och hur mycket kan jag om det ? Inte alls mycket , 'är inte intresserad av det och kan ingenting , kul!
Sedan på onsdag har jag historiaprov som jag måste öva mycket på , det är skitsvårt !
Aja nu ska jag kolla på tv, puss linnea

och just nu funkar det inte att lägga upp bilder , suck på min dator !.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0