jag är trött , godnatt !

Har kommit hem nu och träningen gick väl sådär , var skitstel och kunde nästan inte springa men så kände typ alla , så det blev en ganska lugn träning. Just nu sitter jag och äter en liten yoghurt och tittar på tv. Ska snart upp och duscha och sedan hoppas i säng, är jättetrött. Får hoppas att jag drar till skolan eftersom jag fortfarande inte känner mig helt frisk och det vill jag vara inför onsdag då det är skolfoto ! Tycker verkligen inte om det egentligen eftersom jag alltid blir jätteful men man vill ändå inte missa det. Å juste , min mobil funkar för nuvarande inte och jag tror det är batteriet som är knas menjag nås på alla andra sätt, .
Aja ska kila nu , godnatt och hörs imorn ! =)

vill ha sommar och vara brun !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0