innebandyträning

Hejj sötisar !
Den här dagen har gått ganska fort och vart helt okej , förutom att jag är gaanska så irriterad på en sak men hallå , det är inte direkt att jag säger det till er ? haha för privat och jag tror bara jag och kakis vet.
Iaf , när jag kom hem var jag skitsugen på att gå in på datan , tjocka mig och ta det lugnt men då var det innebandyträning nästan direkt och jag var inte alls taggad på träning. Men väl på träningen gick det bra och bblev mycket roligare än vad jag trodde. Nu ska jag snart läsa en läxa och sedan blir det mer dator. Ska snart göra en hiss & diss för att jag känner att bloggen är lite tråkig just nu , vi kanske måste fixa en ny design , nån som vill fixa?
Aja ska göra hiss & diss nu , puss linnea


får bli en bild på magdis , har ju ingen mobil att ladda upp bilder på =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0