innebandy

Heej sötisar !
Hade det ändå helt okej igår även fast det kanske hade vart liite roligare i stan menmen , jag kör nästan år ist !
Iaf, jag gick och la på typ tolv igår och hade ställt klockan på halv åtta idag , dock ringde den inte utan mamma väckte mig åtta istället. Elin skulle hämta mig halv nio så det blev väldans bråttom , skulle byta om , fixa håret , käka frukost och packa väskan. Fast jag hann ändå skapligt , haaha. Klockan nio var det innebandyläger i nåra timmar bara , ganska kul men har ju ont i min svanskota fortfarande så kan inte springa jättemycket. Vi hade en träningsmatch också och vi vann med 3-1.
Nu ska jag snart packa upp toolbagen och börja packa fotbollsväskan eftersom jag ska spela fotbollsmatch också ! Kan dock inte spela alls mycket utan är med som reserv mest , hoppas kanske få spela lite men som sagt , min jäkla svanskota ! Aja nu ska jag käka nåt ockås , puss linnea


mitt kära innbandylag ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0