in till staden !

God morgon sötnosar !
Idag vaknade jag runt nio och det var jätteskönt , okejj det var inte så jättelänge kanske men jag brukar inte kunna sova mycket längre , heh. Jag har precis käkat lite frukost och ska nu börja göra iordning mig eftersom bussen går om mindre än en timme. Iaf, vi kommer uppdatera mer ikväll och då kommer förhoppningsvis massa bilder , vi brukar ju vara ganska dåliga på det men vi ska försöka, haha. aja här kommer lite saker jag ska försöka hitta idag :

svart sjal
♦ höst / vinterskor
♦ höstjacka
♦ örhängen
♦ skärp
♦ mössa, halsduk och vantar
♦ mjukisbyxor 
♦ andra kläder

Yeees det var nog allt det jag vill ha just nu men har dock inte så mycket pengar men nåt av de ska jag väl kunna få med mig hem. Vi skriver senare idag , puss linnea


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0