iiiih

träningen gick inte så bra igår, fysen var ganska jobbig, men det är nödvändigt.
när jag kom hem duchade jag skulle äta men jag kände inte för det så jag satte på mig pjamas tog med mig 2 kuddar, tandborsten och kameran och gick t becka.

 

väl där så gjorde vi micropopcorn och gaffelkakssmet med choklad.

jag fick en pizzabit av den generöse ♥
 
sen la vi oss i hennes säng och kolla på Grey's Anatomy. och jag säger bara OMFG! asså jag tror det va förra säsongens sista avsnitt. asså jag blir helt deprimerad när jag tänker på det. jag kan berätta om det i nästa inlägg.
sen kollade vi på massa Vänner avsnitt. sen slocknade vi typ. sen väckde hon mig innan hon tog bussen t stan med henns syster så gick jag hem och åt frukost, mackor och varm choklad med vispgrädde. jammie !



nu ska jag kanske städa mitt rum, nej jag måste städa mitt rum!
sen har jag trampolinträning.
efter det ska jag och mickan ducha sen äta på Java, kina restaurang.  
det ska bli sjuukt gott och jätte mysigt.
nej nu måste jag göra nått,
pusspuss M ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0