igår

skolan var som vanligt bara att vi testade vilken blodgrupp man tillhörde !! shit jag blev super nervös, mitt hjärta slog dubbelt så fort å blev helt kallt. gillar verkligen inte den där grejen dom sticker med. men jag gjorde det och det var inte så farligt, stolt, haha jag har blodgrupp A.

Vanjas finger. man droppade blodet på färgade dropparna.

mina darlings Elin & Sofie

sen åkte jag ner på stan. mötte upp linnea, gick till Åhlens och köpte presentkort till mori. vi skulle köpt 2för1 på burgerking men klantiga jag såg inte att det stod Gränby centrum. så det blev sallad för min del och nuggets för linneas. sen gick vi t bussen, åkte hem och bytte om t fotboll. träningen gick ganska bra. det var kul.

Linnea min lilla tjockis ♥
 berättar hur vi firade mori efetr jag kommikt hem runt 8. om jag hinner
nu måste jag skynda mig t bussen kyss M <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0