huui

hej hopp din snopp
På träningen var det bara jag och Mickan. sen kom Zeenat men vi var ändå bara 3 vilket var ganska skönt. själva träningen gick inte så bra. men tänker inte låta de tynga ner mig för jag kanske ska sluta till jul? skit samma. hela träningen kände vi suget eefter kinamat  så när den var slut gick vi ner och duchade. ducharna är helt störda!! helt GaletSjuktOnice varma , och det händer nästan ingenting när man ändrar den,
f-hov fixa detta! och sätt gärna igång bastun ! sen sminkade vi oss och gjorde oss klara, de blev denna outfit, hemsk kvalite, stå ut;


sen gick vi, hungriga som vargar, till Java. vi beställde sen åt vi, åt, åt och åt, hihi rulla fram som en köttbulle va gott det var !

ser helt ofrech ut haha

men det var värsta romantiska miljön, blommor och levande ljus, så kom vi där och as garva och bröt det hela, haha nej då men det va fett mysko. så vi fick liva upp det liite.

måste berätta, mickan skulle köra  äta långsamt metoden  så en gång gick jag själv och hämtade mat och då spanar värsta äckel kinesen in mig, han jobbade där alltså gammal elr ja runt 20, ( har ingenting emot kineser men han va inte okej ) men skit samma livet fortsätter men så när vi ställer undan tallrikarna för att visa att vi vill ha efterätt så råkar jag lägga min mobil i lite gegga

haha ah men sen kmr den där kinesen för att ta tallrikarna och ser jag ba ehu till min mobil så hade han med sig trasa och papper. så stog han och torka av min mobil, ååh herregud jag fick panik, var tvungen att hålla inne värsta garve i mitt liv, inte spy för han va så ful, och inte rodna för det hela va så skämmigt. inte lätt för en flicka som jag . men sen gick han och ja släppte ut allt, asså skratt. shit !! asså om det hade varit en snygging hade jag typ tappat den i gegge 100 ggr om, men sån tur har ju inte jag.
aja men så åt vi efterrätt, Friterad banan med glass, urgott !

jag är, eller var, helt proppmätt .

men tack för kvällen Mickan, får första dejt hahah shit <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag diggar er blogg men sluta fjortisskriva sis

2009-09-25 @ 13:53:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0