höst

hej kom precis hem.
Musik som första lektion skulle spela gitarr, shit det gick inte bra alls. men det var ganska kul. sen hade vi nå andra lektioner
sen sista lektionen hade vi idrott,spelade fotboll. det var roligt men sen blev jag fett lack och då sög allting.
sen på bussen hem träffade vi , Nittaya och jag, Delara och Sandra. det var jätte länge sen så det var kul. så söta flickor.
känner nu att jag kanske inte pallar va med nån, är helt skumbananig och trött och detta hemska höstväder gör inte saken bättre. nu är det slut på sommarkvällar å värme. uuuuuusch !!
Fari ringde precis, det blir köpt pizza t middag. ooooh så himmla gott precis det jag känner för.
men ska göra lite te elr varm choklad nu
puss magdalena ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0