home again

Helo , nu är jag hemma igen. det blev lite stressigt men jag hann ändå med bussen som tur var.
när jag kom till staden gick jag till pappas jobb och det tog inte alls lång tid det ju. aja , när jag kom dit åkte vi tillsammans till stadium där vi skulle ta kort. får verkligen hoppas att det blev nån okej bild iaf för jag började fixa med mitt hår nån gång och så skrattade jag nån gång så hoppas dom inte tar nån av dom , haha.
sedan letaade jag efter skor och jag hitttade faktiskt ett par men dom är vääldigt udda men jag gillar det.
är dock lite osäker om jag ska behålla men jag kanske vänjer mig och det kanske inte blir så många som har såna skor som jag då. Iaf när jag hade tänkt en låång stund köpte vi de och åkte hem.
nu ska jag bara kolla igenom allt och sedan sätta mig vid tvn och käka glass,  hihi.
imorn har jag också sovmorgon så jag uppdaterar väl då ! puss linnea


mahaha här är mina skor , väldigt udda och kanske inte riktigt mig , but i like it ! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0