Hola

nu är jag klar med provet, gick riktigt bra, hade pluggat fett mkt sen var de vadå kanske 9 frågor? aja skrev på ett extra papper( mvg-barn ) haha nej men nu när jag spenderat min tid åt de så kan man lika gärna visa vad man fått in i skallen.

Idag började dagen med musik, helt kaos ! bl a så satte en viss person igång mikrofonförstärkaren så helt rummet började typ vibrera. min grupp fick typ panik. asså det känns som om kroppen skulle explodera elr nått. va riktigt rädd typ. gud vilken tönt jag är men det va skit läskigt. hahah sen hade vi engelska, glosförhör gick bra som vanligt. har ganska lätt för att plugga in ord. sen när man ska skriva dikter och grejer har jag glömt bort det igen typ. aja
efter det hade vi Historia, litet läxförhör vilket jag inte var beredd på men gick nog ganska bra, gillar verkligen inte SOämnen.
sen sjukt lång rast

Mina dagsräddare, fr. vänster (jag),Elin,Nittaya,Sofie ♥

Sen gick vi t idrotten och lekte lite

haha bäst! fr. vänster högst upp : EmmaC, Jenny , Nittaya, Karin, Elin, Sofie, EmmaT, Jag, Amanda


hahha vad gör bruden?


vi slapp ha med oss idrottskläder för vi skulle testa tälten inför hajken!!

Helt töntigt, haha. längat fett mkt. det ska typ bli fint väder också :D !

sjukt grymma.

men ska käka nu, ciao M♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0