hiss & diss enligt L

skolmaten : det är det äckligaste jag vet , man får bara äcklig , söndermosad potatis och fiskpanetter varje veckan och jag hatar det. Okej , jag tror ingen direkt älskar maten men jag dissar den grovt !

12 läxor på en vecka : jaa , det är inget skämt, förra veckan hade vi 12 läxor på en vecka och hur tror dom att vi ska klara att kunna allting typ ? Jag dööör

dåliga dagar : hatar dåliga dagar då det regnar och är mulet , men blir bara trött och deprimerad och vill inte gå ut. Dock kan det vara mysigt att vara hemma , mysa och dricka typ varm choklad.


mjukisbyxor : skulle nästan inte kunna leva utan dom , skitsköna att bara dra på sig och sköna och varma på vintern och i love it.

mina kompisar : måste ju faktiskt ta och hissa dom. Jag älskar dom över allt annat och är så glad att jag har de vid min sida <3

choklad : Haha gud vad tjock jag låter men choklad är nästan det bästa som finns. Är ju nästan alltid sugen på det och jaa det finns inte mycket mer att säga om det , älskar det bara !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0