hehe

Hejj bloggen !
Sorry för lite dålig uppdatering men jag har inte hunnit och så har blogg.se inte funkar riktigt men nu funkar allt igen så. Iaf , i söndags var jag ju på konfainformation och det var helt okej. Våran grupp var en liten muppgrupp men vem vet , det kanske blir skitbra , vem vet? Vi ska iaf få åka till en resa med gruppen och vi ska till Göteborg och Osla, slåådet?! Haha aa men det kommer bli najjs.

Igår var det en skitseg skoldag eftersom vi slutade sent och hade tråkiga lektioner. Det ända roliga var gympan på morgonen då vi fick spela fotboll , första träningen på en och en halv vecka , skönt att jag äntligen får träna igen ju. Vi slutade halv fyra och då fick jag sitta och vänta på Magda eftersom hon skulle komma in till stan. När jag träffade henne gick vi till Åhléns och Kicks för att köpa nåt presentkort till hennes mamma som faktiskt fyller år idag , grattisgrattis ! Efter det gick vi till Max och käkade mat , tjocka som vi är. När jag kom hem var det bara en halvtimme tills träningen så jag fick skynda mig lite. Jag fick ta det jättelugnt på träningen men det var ändå kul att få träffa alla igen !

Idag var skolan helt okej. Vi hade inte direkt nåra roliga lektioner och vi slutade halv fyra men det gick ändå snabbt. Idag hade vi musikhistoria och det suger verkligen , jag fattar inte vad dom vill få ut av det. Vi får typ lyssna på massa musik och snacka om nåt helt ointressant , haha jaa det är pain ! När vi hade slutat väntade jag med kakis en liten stund och sedan gick jag och kolla lite på joel , kasper och oscar som åkte skateboard. När jag hade suttit där ett tag gick jag sedan till mamma som skulle hämta mig. Jag tog nämligen spruta idag , den andra gardasil sprutan. Det gick jättebra , mycket bättre än förra gången då jag höll på att svimma , haha. Aja nu ska jag snart göra lite läxor , har läxor till varenda dag , helt sjukt ! Ha det bra , puss linnea


we are too sexii , =)


Kommentarer
Postat av: emelie

fin blogg ! :)

2009-09-01 @ 20:13:34
URL: http://eemeliesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0