goodmorning

shunshines
jag fattar inte alls vfr jag är uppe så här tidigt okej jag ligger fortfarande ofixad i min gosiga säng men ändå jag somna ju runt 2 och vakna nu. bara 8 timmar sömn  . det är bara okej på en skoldag men nu när det är helg så ska man ju verkligen sova ut och bara ta det lugnt. minst 10 timmars sömn för att jag ska känna att det blir en bra dag.
känner nu att det har flyttat in en svidande taggboll i min hals.. och även lyckats täppa till min näsa, uuschaa!!
det sista jag vill är att vara sjuk. man blir alldeles förlamad och kommer efter jätte mkt i skolan. så sen när man blir frisk blir man ändå helt deprimerad. fanh nu ficka jag torrhosta också ! fackfackfackfackfackfack asså hela min gulliga familj har hosta och är halvt levande och jag har varit så himmla glad för jag har typ världens bästa immunförsvar så jag har aldrig blivit drabbad. men nu kommer det krypandes..
Nej, aldrig att jag ska bli sjuk. ska käka sjukt mkt c-vitaminer och annat bra. och hålla tummarna.



Idag har jag massa So pluggning framför mig sen kl 14.00 har jag konfirmationsläsning så vi får se om jag hinner lägga in nått mer.
ha det bäst Magdalena♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0