Gårdagen

hade en lugn och skön morgon så kmr mori och säger att jag ska med henne och mormor t stan. fick lite panik för jag ville ta det lugnt och sen packa. men jag fick skynda mig sätte på mig detta;

sen tröck jag ner en kofta, finger-och tunnvantar och en halsduk i väskan(som är liiten)

först gick vi på nå trädgårdsgrejs

många fina blommor

sen gick vi t stadsparken, fikade och lyssa på nå musik, så var Kevin borg där, gillar inte han speciellt mkt.
Efter det så gick  mormor hem och mori och jag in till stan. Dansuppvisning, sjukt grymma vill också börja på dans!


sen mötte jag upp Sofie, elin, ellen, olivia så gick vi och åt. jag och Sofie gick på kebab house. gött!
sen gick vi runt överallt, hade sjukt kul! och jätte gosigt

hihi

idag har jag packat t hajken, nu händer det . ojojoj det ska bli sjukt kuuul!!

men nu har jag trampolinträning hade bäst, m <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

självklart sötnosar <3



Hänt idag ?? :)

2009-09-13 @ 16:06:08
URL: http://fotoblixt.blogg.se/
Postat av: Lina

Okej :d härligt! jag har inte gjort något speciellt ... bara slappat :D

2009-09-13 @ 16:07:16
URL: http://fotoblixt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0