freeedaag !

Tjoho !
Nu är det äntligenäntligenäntligen fredag !
Det är dags för helg där man kan sova hur länge man vill , tjocka sig lite extra mycket och umgås med kompisar. I helgen ska jag gå på staden med magdis imorn och på söndag är det match och så ska jag ta det lugnt väldigt mycket eftersom veckorna är så stressiga och jobbiga.

Iaf, idag va dagen jätteskön egentligen !
Först hade vi svenska där vi skulle ''redovisa'' nåra artiklar och sådär. Sen var det samhäll där vi snacka om politik och jag fattar inte mycket av det alltså , haha. Efter det spanska och hon älskar mig !
På lunchen blev det nån äcklig mat men jag tryckte i mig en liten köttbit och tre hårtmackor , inte mycket mn det räckte för nåra timmar til iaf , heh. Efter lunchen va det musik och sedan idrott. Vi var nio stycken av 28 där så vi körde fotbollsmatch hela tiden , ganska kul faktiskt. Jag kom hem för nån timme sen och ska snart äta lite och ta ett bad , skönt ! puuuss linnnea


biiildbrist ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0