fredagsmys

Yoyo !
Äntligen fredag ! Men den här helgen blir ingen slapphelg för imorn är det match typ mitt på dagen så jag har ingenting för mig , kanske på kvällen menmen. Ni kan ju alltid ringa om ni vill hitta på nåt !
Sedan på söndag måste jag plugga ffrån morgon till kväll, verkligen.
På måndag har jag skriftligt förhör i Religion + geografi.
På tisdag har jag förhör på biologin + en labb på fysiken och på onsdagen har jag kemiprov....
Jag kommer inte klara dethär , iaf det blir nog inte mkt bloggning på söndag men det behöver vi inte snacka om nu , haha. Nu ska jag dricka min favorit, coola och kolla på kändisdjungeln.
puss linnnea


Kommentarer
Postat av: GULLEFIA GULLEFIA GULLEFIA GULLEFIA

OK:P

2009-09-18 @ 21:27:41
URL: http://gullefia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0