förlåtförlåt

Hejj sötisar !
Förlåt för att jag inte bloggade alls igår men det hände rätt mycket , eller jaa ganska mycket för att inte hinna blogga iaf. De är tur att man har magdis som bloggar som tusan , haha. Jag vaknade ungefär tio och var jättepigg , det behövs ju eftersom jag bara ska pluggga och träna idag , suck...
Men kan ju berätta lite kort om igår .

Vi spelade ju som sagt match igår och vi bytte om och kände oss väldigt taggade. På uppvärmningen kände man att nånting var fel , ingenting gick bra för laget och ingen var riktigt på tå. Men jag tänkte att när matchen började skulle allting bli bra igen men jag hade fel. När matchen väl började spelade vi jättedåligt och dom pressade oss jättemycket. Men efter ett tag får vi in bollen och det blir lite lättare , spelet blir inte jättemycket bättre men lite. I paus blev vi lite utskällda men det förstår man ju. I andra halvlek blev det fakiskt lite bättre men dom får ändå in två mål på en gång och sådär. När vi tog timeout började vi spela som vanligt och vi lyckas få ett mål som gjordes av Olivia. När matchen nästan är slut händer en olycka. Elin kommer in i en kamp och landar på hakan. Hon svimmar nästan av och har jätteont i huvudet. Ambulansen kommer och hon får åka in. På kvällen får hon åka hem som tur är , hoppas du blir bättre !

Aja , det var nog allt , haha hoppas ni orkar läsa.
Nu ska jag äta lite frukost , får se vad det blir =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0