focaccia idag ?

Hej sötisar ! Hur mår ni idag ?
Själv är jag väldigt trött men ändå rätt glad. Inte för att det har hänt nånting speciellt men ibland har man bra dagar och det här är nog en av mina , haha är typ alltid glad men whatever.

Ikväll ska jag plugga massa kemi , eller jag kan faktiskt det mesta och fick höra idag att det var lätt så jag hoppas att det går bra. Ska nog läsa igenom det två gånger och sedan förhöras så får vi se. Ikväll ska jag också baka facaccia , nivet sånt där italienskt bröd som man har oliver eller soltorkade tomater i , fett gott !
Sedan ska jag plugga lite mer hemkunskap men annars är det inte så mycket , sköönt !
Nej nu ska jag plugga lite tror jag, puss linnea


jag saknar spanien <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0