Dagens

var tvungen att gå upp kl 6 för att fixa tårta, varm choklad och mackor. hade egentligen kunnat sova lite mer än 1 timme till men,men
jag skulle fixa ljus i tårtan men så hittade jag inga. men däremot tomtebloss. så jag började sätte på massa sånna. sen när vi (jag och syster)  skulle tända dom gick brandlarmet igång, haha gud. så Rebecca sprang och tog bort det. sen gick vi in. Ja må hon leva... haha
älskar vår famlijs sätt att fria födelsedagar, superduper gosigt.
 


ganska god tårta, påminde väldigt mkt om rulltårta, det var vispgrädde med hallon och chokladbottnar.


ser nu att detta blev en väldigt mörk outfit
klänning från Gina
kortärmadkofta ?
Skärp gammalt.

nu ska jag kanske ta lite tårta sen kolla så jag gjort alla läxor.
kyssar Magdalena <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0