börjar bli sjuk , svininfluensan ?

Hejj sötisar !
Dagen har varit helt okej , vi kollade på nån teater typ halva tiden av dagen så det var skönt på det sättet.
Vi slutade halv fyra och jag kommer hem kvart över fyra , helt seriöst jag döör !
Nu när jag kom hem gjorde jag iordning te och youghurt och nu tittar jag på tv. Har ganska ont i halsen så jag vet inte om jag ska träna idag, trorinte det eftersom jag vill kunna spela innebandy morn och fotbollsmatch i helgen så jag tror jag står över idag. Åh jag vill verkligen träna men jag vill inte bli mer sjuk så jag måste nog.
Aja ska iaf kolla på träningen , puss linnea








Kommentarer
Postat av: GULLEFIA GULLEFIA GULLEFIA GULLEFIA GULLEFIA GULLEFIA GULLEFIA GULLEFIA

LINNEA! Du snodde min spanskabok :O du får mejla mig allting som stod på den sidan !

[email protected] ok???

2009-09-14 @ 17:20:44
URL: http://gullefia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0