blev inte så sent ändå !

hejj , :)
det blev inte så sent ändå som jag trodde , kom hem för nån timme sedan.
det var inte kul att rensa ogräs meen som turva var emma där och underhöll mig , den bruden alltså , hahaha !
iaf , nu har jag precis ätit äppelpaj yammi , och kollar på trollkarlens hemligheter. Dom avslöjaar olika trollkarlstrick och det är gaaaanska bra faktiskt. Det sorgliga är att just nu är mitt katt borta , den har vart borta i ett dygn nu så jag börjar ju bli orolig....hopppashopppas han kommer tillbaka , pappa ska kolla i grannarnas garage och sådär. Aja nu ska jag fortsätta kolla,  vi hörs imorn !
pusslinnea


och så har vi en myycket sexig bild på mig och kakis ! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0