älskar helgmiddagar

Helloo hunnies !
Älskar ni inte helgmiddagar med lite lyxigare och godare mat med ljus och mys än vanliga vardagar ?
Jag älskar det iaf , det är skitmysigt och godare än typ fiskpinnar och korv. 
Idag åt vi en god fisk , inte fiskpinnar då ! Och till det blev det potatis och ratatoille (?) Haha whatever , det var supersmarrigt.

Iaf , nog pratat om det. Jag var ju på den där extraträningen idag och det var inte alls som jag hade tänkt mig. Jag tänkte mig att det var jättesvårt och massa människor men det var bara vvårat lag + en tjej från sunnersta tror jag , stackars henne fick vara helt ensam där. Jag skulle juu typ ha dött menmen , det var träning i typ en halvtimme och var inte svårt eller nå vidare kul. Aja , fick träffa laget och det är ju kul , jag älskar dom verkligen !
Nu ska jag kolla klart på topmodell och sedan blir det lite plugg , har inte vart nå vidare bra på det idag ,men har verkligen inte orkat och sådär. Lägger kanske, kanske in nåt ikväll. puss linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0