ajajaj !

Hejj bloggen !
Idag har dagen vart ganska dryg fast ändå gick det fort.
Jag har vart skittrött hela dagen och haft lite ont i huvudet men gick ändå hela dagen.
Idag på musiken röck becka ner mig från stolen och jag hann inte sätta ner händerna så min svanskota , eller lite på sidan av den är heelt knas. Jag haltar när jag går och det gör jätteont också så jag ska nog ta ett par kryckor occh gå på imorn om det inte blir bra då , ser helt cepe ut när går ju , haha. Iaf , jag är inte alls sur på becka som hon verkar tro , även fast det gjorde jävligt ont kommer jag alltid att älska henne, hihi.
Iaf , skulle på ib träning idag också men det kunde jag ju glömma så nu blir det lite läxor och en glass !
puss linnea


min busunge ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0