innebandyn

Hejj alla , =)
Jag orkar absolut inte berätta om hela dagen , den var för tråkig för att skrivas här.
Det ända kul var att vi gjorde rattatoi?! Nivet den maträtten i filmen. Aja iaf det var faktiskt skitgott , tycker egentligen inte om varma grönsaker men det här gick ! Det andra roliga var ju absolut på matten. Det brukar ju vara pest och pina men den här gången var det riktigt kul. Jag och kakan har nog aldrig skrattat så mycket förut på en lektion ! Jag orkar inte skriva om vad som hände men kul va det, haha.
När jag kom hem satt jag mig lite vid datan och sen drog jag till farmor och farfar och åt.
Sen åkte jag och kollade på innebandyträningen, har saknat alla! Man har alltid så kul på träningarna , Emma , en tjej i mitt lag är så klockren. Skrattar ihjäl mig varje gång jag är med henne , fråga inte varför , hon är så jävla skön bara ! Det var jättelänge sedan jag såg henne så det var kul det med. Hhaah jaa , gud va det här inlägget blev tråkigt men hoppas ni pallar läsa allt som jag har å säga.
Imorn har jag sovmorgon också så kanske skriver nåt inlägg innan jag sticker till skkolan !
puss linnea


mitt kära innebandylag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0